آیین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت شهرستان آباده

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در شهرستان آباده، دکتر«زهرا نیکو» به عنوان سرپرست شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی آباده معرفی و از تلاش های دکتر «کامران مهدوی» در مدت تصدی مسوولیت ریاست این مجموعه قدردانی شد.

به گزارش نفیرنیوز و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده، دکتر«سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با سفر به آباده در آیین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان حضور یافت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره بالا بودن شاخص های بهداشتی و درمانی آباده، گفت: آباده در این شاخص ها جزء برترین شهرستان های استان می باشد که باید جایگاه آموزش در این شهرستان ارتقاء یابد و با وجود ظرفیت های علمی و فرهنگی و تأسیس دانشگاه علوم پزشکی با همکاری خیرین، روحانیون و دیگران،  قدم های مثبتی در این زمینه برداشته شود.
دکتر«زهرا نیکو» سرپرست شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان آباده در این آیین ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان، به ظرفیت های موجود در عرصه سلامت شهرستان اشاره کرد و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خواست نمود برای گسترش خدمات درمانی در شهرستان نسبت به تکمیل پزشکان متخصص اقدامات لازم را انجام دهد.
حجه الاسلام و المسلمین دکتر «سید علیرضا دانا» امام جمعه آباده و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری, ضمن سخنرانی از زحمات دکتر مهدوی تشکر کرده و حمایت های خود را از سرپرست جدید به منظور گسترش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان آباده، اعلام نمود و افزود: باید شهرستان آباده به قطب درمانی شمال فارس تبدیل شود و در رسیدن به این مهم در اندازه ای که در حوزه وظایف دفتر امام جمعه آباده باشد از هیچ همراهی دریغ نخواهیم کرد.
در ادامه این آیین دکتر مهدوی گزارشی از اقدامات صورت گرفته خود، در مدت تصدی مسوولیت ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده را ارائه کرد و برای سرپرست جدید این مجموعه آرزوی موفقیت نمود.